Biograf

Min tanke bakom bloggen är främst att få skriva av mig. Jag får typ en miljon tankar och intryck varje gång jag ser en film och behöver någonstans där jag kan skriva om det.
Sen vill jag tipsa (och typ utbilda) andra om film. Jag skriver vilka filmer som är värda och se, och kommer säkert posta massa nyheter och fakta.

Jag kan egentligen skriva det här på min vanliga blogg och det har jag gjort fram till nu. Men det känns bra att samla allt om filmer på samma ställe och få min vanliga blogg att handla om liksom, mig.
Filmbloggen kommer nog vara lite seriösare än min vanliga blogg för att det är roligt att ha ett projekt liksom!

Jag kommer mest posta recensioner. Jag ska recensera så många filmer jag orkar och hinner. Men jag har planer på andra sorters inlägg också, vi får se vad som händer.

Det finns faktiskt inte så många filmbloggar, och nästan inte några som är BRA (jag har i alla fall inte hittat någon).
Det är inte som att jag är utbildad inom film (har gått foto/film-fördjupning ett tag iofs : D) och jag tänker inte försöka låtsas att jag vet mer än jag egentligen vet. Alla stora filmrecensenter ska vara så jävla djupa och använda massa svåra ord men jag tänker helt enkelt skriva vad jag KÄNNER när jag ser filmen.

Det här är MINA åsikter om filmer (för det mesta) och om ni tycker att de filmerna jag tipsar om suger - besök den här sidan.

Kommentarer:
Världens bästa - Alexandra!

Jag är så taggad på denna blogg! :D

2010-02-25 @ 16:39:54
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/
Världens bästa hanna

kul! :)

2010-02-25 @ 17:11:38
Blogg: http://sandraochhanna.blogg.se/
Världens bästa Erika

Omg vad coolt! Bästa namnet och jag gillar upplägget :D

2010-02-25 @ 19:06:31
Blogg: http://popcorrn.webblogg.se/

Kommentarer:

Namn:
Kommer du ihåg?

E-mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0